Page 1 of 1

Abount Union

PostPosted: 2010-02-10 10:04:29+00:00
by Elithiya
Hey guys,

I'm interested to see more info on your clan but can't find any in the open forum sections...
I have never seen you around before? But then again I'm kinda new to Teon.... You are on Teon right?

The only reason I found out about you guys is the official forums where this Dorf posts so much and I agree with everything he says :D

Can you put up some info on how many ppl you are, if you have wars, clan hall / castle / fort stuff, do you have an ally, how many are in the ally clans, etc etc :)

Me and prolly others who visit your forum would appreciate it :)

cya
Aresha

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-02-10 11:09:38+00:00
by Bob
wtf you agree with akjosch?


but he do rly good post, i agree most time to with him.

only wondering how a noob can find a cov buffer when he new to game, that post in offzial make me laugh=)

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-02-10 13:44:28+00:00
by Akjosch
No clan hall or castle (though we held Schuttgart, Dion and Gludio so far ... six to go. ;)), and sometimes a fort. For the other stuff, I'll just quote myself off a recent forum post in the Teon section:

Some 70 people (106 chars in clan, but that's not saying much), but only half of them active recently / about 5-20 online depending on time of day and weekday / some 30 online max
No active wars (so far, nobody bothered to really attack us, besides Inoss from SouthernLights, which is kinda sad because the poor guy can't even get through my CP before his buffs run out ...)


Also ... why me? Leonidar is the official forum spammer, not me. :D

@Bob: You might have missed it, but my suggestion ran along the lines of "FIRST, join a clan, then ask there for the buffer." And seriously, which clan worth speaking about doesn't have a bunch of 78+ buffers, both live and boxed, nowadays? We're not in 2008 anymore. :)

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-07-22 02:47:19+00:00
by Bob
Leonidar is forum spamer?

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-07-22 17:12:51+00:00
by Cheda
yes

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-09-09 19:24:07+00:00
by Fallina
lol i dont think soo....

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-09-09 23:34:21+00:00
by lihman
Depends on definition of spammer i guess but really Leo as more posts then Akj on the official forum :P

Re: Abount Union

PostPosted: 2010-11-09 18:07:31+00:00
by Bob
Akjosch wrote:No clan hall or castle (though we held Schuttgart, Dion and Gludio so far ... six to go. ;)), and sometimes a fort. For the other stuff, I'll just quote myself off a recent forum post in the Teon section:

Some 70 people (106 chars in clan, but that's not saying much), but only half of them active recently / about 5-20 online depending on time of day and weekday / some 30 online max
No active wars (so far, nobody bothered to really attack us, besides Inoss from SouthernLights, which is kinda sad because the poor guy can't even get through my CP before his buffs run out ...)


Also ... why me? Leonidar is the official forum spammer, not me. :D

@Bob: You might have missed it, but my suggestion ran along the lines of "FIRST, join a clan, then ask there for the buffer." And seriously, which clan worth speaking about doesn't have a bunch of 78+ buffers, both live and boxed, nowadays? We're not in 2008 anymore. :)


I have 81+ DC oop, he legit =)